Vil du se webinaret?
Tryk på den røde knap i bunden af din skærm og få adgang nu.
Bemærk at du skal have godkendt cookies for at se knappen.
IoT og Augmented Reality - en realitet i servicearbejdet
Har I svært ved at servicere jeres anlæg ude i verden?
Mange bruger nu IoT eller Augmented Reality ved servicearbejde og projekter i udlandet - men hvordan forankres data til det efterfølgende arbejde?
Med fuld integration og forankring til jeres Dynamics 365 Field Service data, er det oplagt at anvende Remote Assist til servicering af selv komplekse anlæg – med lokale teknikere, on location. Der kan enten arbejdes 'hands-free' med Microsoft HoloLens 2 devices eller med en iPad.
- Og med IoT-sensorer bliver det enkelt at holde ethvert anlæg i form, til rette tid.
Det er smart. Især når alle IT platforme taler sammen og såvel kolleger som partnere eksempelvis altid har adgang til fuldt opdateret dokumentation, til brug i det fremtidige uddannelses- eller servicearbejde.
Der er mange anvendelsesmuligheder af disse innovative teknologier og med direkte forbindelse til jeres Field Service system, giver det værdi hele vejen rundt om din forretning.
Vær med til webinaret og oplev, hvor nemt I indsamler viden og udfører service- og installationsopgaver – remote.
Dagens program og indhold:
Arbejd remote med fuld kontrol
- Remote Assist til Microsoft HoloLens 2 eller iPad
Data direkte i systemet
- udnyt hele potentialet i teknologien
IoT - Internet of Things sensorer
- Planlæg og udfør serviceopgaver med intelligent data