Webinar on demand
Hvad kan Field Service Kickstart gøre for jer?
Se webinaret og få overblik over, hvordan servicekoordineringen i større virksomheder kan gøres enkel og proaktiv. Med vores metode sikres en gnidningsfri implementering af systemet, så I kommer godt i gang. Ved hjælp af tjeklister og skabeloner har vi pre-konfigureret en opstartsløsning, der kickstarter jeres arbejde i Field Service systemet.
Dagens program og indhold:
- Styrk jeres kunders forretning med proaktiv service fra jeres side.
Få et overblik over, hvad systemet kan gøre for jeres service til jeres kunder.
- Hvordan kan det gøres enkelt at komme i gang med en større Field Service løsning?
Se de pre-konfigurerede processer der får jer nemt i gang med et system I kan vokse i.
Klik på den røde boks i bunden af skærmen og kom direkte til webinaret.
Bemærk venligst at du skal have godkendt cookies for at se linket.
Succes for jeres virksomhed hænger uløseligt sammen med jeres kunder – samt de virksomheder, som endnu ikke er jeres kunder.
Derfor er det essentielt at have robuste systemer i serviceforretningen. Men alt for mange får ikke nok ud af deres Field Service løsninger - alene fordi systemerne er for komplicerede at implementere og anvende, og ikke hænger sammen med de øvrige forretningssystemer.
Ved at samle vores erfaringer fra alle vores tidligere Field Service implementeringer har vi samlet alle de relevante funktioner i en køreklar løsning, der får jer hurtigt og nemt i gang med Field Service - tilpasset netop jeres branche.
Vi kalder det D9A Kickstart for med Kickstart får I et godt og præcist grundlag at bygge videre på og det bliver enkelt at få succes i såvel opsætning som drift og anvendelse.
Vi sikrer smidig implementering og sikker forankring i forretningen - med fokus på organisationens behov, så værktøjet understøtter jeres hverdag og skaber værdi.
Det skal være enkelt at komme i gang med digitalisering af selv komplekse processer. Derfor deler vi gerne
ud af erfaringerne, så I får det bedste ud af serviceforretningen.