Har I svært ved at servicere jeres anlæg ude i verden?
Teknologierne er her og mange bruger dem - for de er fuldt integrerede med Dynamics 365 Field Service
IoT og Mixed Reality
Med fuld integration og forankring til jeres Dynamics 365 Field Service data, er det oplagt at anvende Remote Assist til servicering af selv komplekse anlæg – med lokale teknikere, on location. Der kan enten arbejdes 'hands-free' med Microsoft HoloLens 2 devices eller med en iPad.
- Og med IoT-sensorer bliver det enkelt at holde ethvert anlæg i form, til rette tid.
Det er smart. Især når alle IT platforme taler sammen og såvel kolleger som partnere eksempelvis altid har adgang til fuldt opdateret dokumentation, til brug i det fremtidige uddannelses- eller servicearbejde.
Der er mange anvendelsesmuligheder af disse innovative teknologier og med direkte forbindelse til jeres Field Service system, giver det værdi hele vejen rundt om din forretning.
Mere oppetid og mindre kontroltab
Hold ensartede processer
- og hold alle data samlet i samme system
Fuld kontrol over partnerskaber
- alle optagelser og al data lagres i samme system
Planlæg ressourcer - reducér rejseomkostningerne
- og planlæg budgettet på forhånd
Mindre nedetid og mindre følsomhed
overfor rejserestriktioner og medarbejderudskiftning.
Hold alle teknikere opdaterede
- Oplær alle efter samme optagelser af den faktiske installed base
Hvordan kan du se, hvad andre ser?
'Mixed Reality' er en fællesbetegnelse for innovative tillægsmoduler til Dynamics 365 Field Service. Her kan der gennem Microsoft HoloLens 'briller', en tablet eller en mobiltelefon, arbejdes i et mix af hvad kameraet ser omkring dig - samt et lag af instruktioner ovenpå. Det betyder at kolleger kan hjælpe hinanden over geografier - eller kan guide en lokal tekniker i selv komplicerede reparationer.
Teknologien kan ligeledes anvendes ved oplæring og udvikling af medarbejdere, ved årlige inspektioner eller ved inspektioner inden et teknikerbesøg, så teknikeren på forhånd er klædt på til opgaven og har de rette reservedele med på turen.
Med integration til Dynamics 365 Field Service, lagres og deles alle data og optagelser fra intallationen, samt al dokumentation om de udførte reparationer, reservedele og tests.
Hvordan kan I planlægge ressourcer og budgetter på forhånd?
'Connected Field Service' er ligeledes et værdifuldt tillægsmodul til Dynamics 365 Field Service.
Modulet giver mulighed for at IoT sensorer indsamler data fra installationer og opretter tickets eller workorders. Der kan således serviceres ud fra nøjagtige beregninger om slid, defekter og anden planlagt vedligeholdelse.
Det bliver derfor mere enkelt at tilpasse serviceaftaler og undgå unødig nedetid - og I kan endda planlægge budgetter frem i tiden, på baggrund af forudsete udfordringer eller serviceintervaller.
Kom godt i gang
Uanset om I allerede anvender IoT, HoloLens eller lignende teknologier, eller om I starter nu - så er det enkelt at komme i gang med såvel teknikken som integrationen til Dynamics 365 Field Service.
Med enkle klik oprettes nemt guides og læringer til brug med Microsoft HoloLens 2, eller til brug med blot med en tablet eller en mobiltelefon. Og med direkte forbindelse til jeres data i Dynamics 365, kan I udnytte hele potentialet i teknologierne og sørge for at alle kolleger og partnere arbejder med de samme real-time informationer.
Så bliver det ikke nemmere at holde dokumentation og data samlet.
Vil du høre mere om IoT og Mixed Reality?
Vi står klar til at bringe din virksomhed ind i næste generation af Dynamics 365 Field Service, så du har alle forudsætninger for at holde din -og din kundes forretning i gang.