DYNAMICS 365 MARKETING

Er I klar til automatisering
og flere varme leads?  

Personlige budskaber der passer præcis til kundens interesser

Lyder det som noget, der kræver en hel hær af medarbejdere til at analysere data og sammensætte de rette udsendelser? Se med herunder om ikke I er klar til at nå målgruppen på et højere niveau - uden at arbejde ekstra. 

Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag?

Der er mere at hente, end man lige regner med. Når kunderne klikker rundt på marketingkanalerne, giver det helt unikke indsigter i markedssituation, interesser og behov. Få marketingdata samlet i det overordnede forretningssystem og skab værdi hele vejen rundt i organisationen.

Er der en klar sammenhæng i jeres salg- og marketing teams? 

Med fælles systemer kan samme data tilgås fra begge afdelinger. På den måde kan salgsafdelingen eksempelvis følge med i, hvilke kunder, der har vist interesse for kampagnerne - mens marketing kan holde overblikket over de mest rentable kunder og dermed tilpasse indsatsen korrekt. 

Kender I alle stadier i kundens købsrejse hos jer? 

Det er klart en fordel at kunne give kommende kunder præcis de informationer de har brug for i præcis det stadie de befinder sig i. Med samlede data kan I automatisere udsendelsen af personaliserede budskaber på det rette tidspunkt. 

Hvordan kan I følge med til at kommunikere med kunden overalt i kunderejsen?

Få glæde af at automatisere tidsrøvere i kommunikationen - uden at slide medarbejderne op. Med et samlet system til alle data, kan der opsættes automatiserede udsendelser på baggrund af alle touchpoints med kunderne - så får I brandvarme leads - uden at skulle arbejde mere for dem. 

Få mest mulig ud af jeres data og lad digitaliseringen arbejde for jer

Personlige relationer

Med de rette data om interesser og adfærd, kan I være øjeblikkelig relevante med aktuelle budskaber til de rette kunder, det rette sted i købsrejsen, via den rette kanal. Det vil helt sikkert kunne mærkes på kundeloyaliteten. 

send-email-envelope

Teamwork 

Skab et styrket samarbejde mellem Salg og Marketing. Når data taler sammen giver det værdi hele vejen rundt i organisationen - og det kan ses på bundlinjen.

credit-card

Mere for mindre

Nu kan dit kommercielle team nå ud til endnu flere potentielle kunder - endda uden at arbejde mere for det. Faktisk sparer I tid i marketingafdelingen, når udsendelserne i højere grad automatiseres. Så er der mere tid til at være kreative til de kommende kampagner. 

credit-card

Stærkt konkurrenceparameter

Hold førerpositionen når data og kundeindsigter bliver til budskaber der møder kundernes forventninger på de helt rigtige tidspunkter i købsrejsen. 

credit-card

Brandvarme leads

Varm jeres leads op med e-mail flows og budskaber, der matcher det aktuelle behov. Så er synergien mellem Salg og Marketing helt i top og kan tydeligt ses i salgsbudgetterne. 

credit-card

Det bedste beslutningsgrundlag

Brug marketingdata som grundlag for forretningsbeslutningerne i stedet for mavefornemmelserne. Med klare indsigter i kundernes interesser og adfærd, får I de bedste forudsætninger for at ramme helt rigtigt. 

credit-card

Er I klar?

Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data. 

  • Sender I ofte e-mails til kunderne?
  • Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
  • Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
  • Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
  • Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?

 

Læs mere om marketingmoduler til Dynamics 365

keyboard_arrow_up