DYNAMICS 365 MARKETING
Er I klar til automatisering
og flere varme leads?
Personlige budskaber der passer præcis til kundens interesser
Lyder det som noget, der kræver en hel hær af medarbejdere til at analysere data og sammensætte de rette udsendelser? Se med herunder om ikke I er klar til at nå målgruppen på et højere niveau - uden at arbejde ekstra.
Tænker I over at marketingdata kan være afgørende beslutningsgrundlag?
Der er mere at hente, end man lige regner med. Når kunderne klikker rundt på marketingkanalerne, giver det helt unikke indsigter i markedssituation, interesser og behov. Få marketingdata samlet i det overordnede forretningssystem og skab værdi hele vejen rundt i organisationen.
Er der en klar sammenhæng i jeres salg- og marketing teams?
Med fælles systemer kan samme data tilgås fra begge afdelinger. På den måde kan salgsafdelingen eksempelvis følge med i, hvilke kunder, der har vist interesse for kampagnerne - mens marketing kan holde overblikket over de mest rentable kunder og dermed tilpasse indsatsen korrekt.
Kender I alle stadier i kundens købsrejse hos jer?
Det er klart en fordel at kunne give kommende kunder præcis de informationer de har brug for i præcis det stadie de befinder sig i. Med samlede data kan I automatisere udsendelsen af personaliserede budskaber på det rette tidspunkt.
Hvordan kan I følge med til at kommunikere med kunden overalt i kunderejsen?
Få glæde af at automatisere tidsrøvere i kommunikationen - uden at slide medarbejderne op. Med et samlet system til alle data, kan der opsættes automatiserede udsendelser på baggrund af alle touchpoints med kunderne - så får I brandvarme leads - uden at skulle arbejde mere for dem.
Få mest mulig ud af jeres data og lad digitaliseringen arbejde for jer
Er I klar?
Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data.
- Sender I ofte e-mails til kunderne?
- Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
- Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
- Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
- Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?