OptiDoc er et Output management værktøj til Dynamics AX og D365FO, der automatiserer distribueringen og layout af dine udgående dokumenter

Modulet øger effektiviteten og fleksibiliteten i din kommunikation – for I kan selv håndtere dette uden brug af eksterne konsulenter.

Distribution og styringen sker fra Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and operations (D365FO), og sikrer en ensartet, overvåget og logget kommunikation.

 

Få mere afvide om OptiDoc

OptiDoc kort fortalt

  • Send til den rigtige, og i det rigtige format hver gang.

  • Lav nemt design-rettelser.

  • Alt fra almindelige dokumenter, OIOUBL og EDI.

  • Fuld sporing og historik.

send-email-monitor

Output Management til Dynamics AX/365

"en uvurderlig del af forretningen"

Hør om Kramps brug af OptiDoc

Flere fordele ved OptiDoc

Send dokumenter mv. der kan modtages
Send dokumenter, rapporter og udskrifter til den rigtige, i det rigtige format, uden at ændre på din arbejdsgang. OptiDoc styrer afsendelsesmetoden.

send-email-fly

Skab en konkurrencemæssig fordel med EDI
Nogle kræver, at deres samarbejdspartnere kan EDI. OptiDoc kan bruges til alt fra almindelige dokumenter, Nemhandel og EDI.

file-code-edit-1

Lav nemt design-rettelser
Lav design-rettelser og tag dem i brug med det samme. Du har stor fleksibilitet og ingen nedetid på din Dynamics AX eller D365FO.

design-tool-wireframe

Lav selv rettelser uden hjælp fra konsulenter
Design-rettelser kan laves i Word, eller andre layout programmer. Ændringerne kodes ikke og der er ikke behov for dyb teknisk forståelse.

programming-user-head

Fuld sporing og historik
Med OptiDoc kan du gensende gamle dokumenter, da de akiveres elektronisk. Dette sikrer originale kopier til enhver tid, som loven kræver.

archive-folder

Mangler du et andet tillægsmodul til din Dynamics AX eller D365FO?

Her er nogle alternative moduler. Du kan også se flere moduler her

keyboard_arrow_up