Tillægsmoduler til din CRM-løsning:
OptiBudget - Målstyring
OptiBudget er et budget- og målstyringsværktøj til din Dynamics 365 CRM, der gør nemmere at følge op på økonomiske nøgletal og styrre salgsaktiviteter
OptiMaps - Geografisk overblik
OptiMaps giver et geografisk overblik over dine kunder og emner i Dynamics 365 CRM, så din salgsplanlægning kan effektiviseres og dit mersalg kan øges.
OptiAccount - Key Account overblik
OptiAccount er et tillægsmodul til Dynamics 365 CRM som understøtter dine Key Account Teams, så de kan give en endnu bedre service til dine (vigtigste) kunder, og derved øge salget.
OptiFS - Field Sales
OptiFS giver dig mulighed for at effektivisere dine Field Sales aktiviteter, så du får mere ud af tiden hos kunderne og kan øge dit salg.
OptiConnector - ERP integration
OptiConnector gør dine data fra din ERP løsning tilgængelige direkte i din Dynamics 365 CRM, så du slipper for dobbelt indtastning af de samme data.