Byg bro mellem dine systemer og effektiviser din hverdag

- så du kan fokusere på salget

OptiConnector er redskabet til integrationer mellem Dynamics 365 CRM og din ERP løsning, så du slipper for at taste data flere gange 

Med OptiConnector kan du få en stærk integration mellem din Dynamics 365 CRM og din ERP løsning - f.eks. Dynamics Nav, AS400 og C5. Modulet giver et styret dataflow, hvor manuelle rutiner kan afskaffes, så du kan effektivisere din tid og fokusere på det din forretning er god til.

Ved at integrere din CRM og ERP løsning, gør du vedligholdelse af dine Master Data nemmere - og dine medarbejdere mere effektive. Det hjælper dig til at nå dine salgs og service mål.

Hvad er OptiConnector?

  • Indlæsning af data fra din ERP løsning til din Dynamics 365 CRM

  • Fleksibel løsning - du bestemmer hvor tit data opdateres.

  • Dashboard med overblik over integrationer

  • Logning og advisering - du orienteres ved fejl.

connector-1

Flere fordele ved OptiConnector

Effektive processer med en forbundet ERP og CRM-løsning
OptiConnector viser data fra ERP-løsning (f.eks. Dynamics NAV/365 Business Central, AS400, C5) direkte i din Dynamics 365 CRM

send-email-fly

Overblik over dine integrationer
Med løsningen får du et dashboard der sikrer, at du altid har overblikket over dine integrationer.

archive-folder

Automatisk schedulering
Opsætning styrer hvor tit data skal opdateres på tværs af systemerne. Derved kan du optimere opsætningen efter dine behov. 

file-code-edit-1

Logning og advicering
Du får besked, hvis data ikke indlæses korrekt. Derved er du sikker på, at du ikke taber vigtige forretningsinformationer. 

design-tool-wireframe

Fuld sporing og historik
Alle modtagne filer gemmes. Alle processer logges. Og alle opdateringer i din ERP løsning dokumenteres i OptiConnector.

programming-user-head

keyboard_arrow_up