
Få mere ud af kundeindsigterne
med Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Sales er Microsofts CRM-løsning, hvor kundedata og salgshistorik samles med eksempelvis produktionsdata. Så kan I se hele vejen rundt om kunden og hvilken værdi den enkelte kunde har eller får for virksomheden.
Vi har gjort det enkelt at implementere Dynamics 365 Sales med jeres øvrige forretningssystemer. Med Our D9A Kickstart for Sales har vi samlet alt det mest relevante i en køreklar CRM løsning, der hurtigt tages i brug. Løsningen er opsat med udgangspunkt i mange års erfaring og best practice. Det giver jer en simpel løsning, som jeres sælgere nemt kan gøre til en fast del af deres hverdag Så bliver det ikke nemmere at få værdi af kundedata og indsigter.
Få en plan for, hvor hurtigt I kan være i gang
Kom nemt i gang med Our D9A Kickstart for Sales:

Fra reaktivt til proaktivt salg med Dynamics 365 Sales
"Samarbejdet i dag fungerer rigtigt godt, for vi tager bare telefonen og ringer"
Du kender CRM. Du kender kunderne.
Men der er mere at hente
Følger salgsafdelingen med udviklingen? Langt de fleste fejlslagne CRM projekter skyldes manglende anvendelse af systemet - enten fordi det er for kompliceret eller ikke forankres i organisationen. Men CRM er meget mere end blot opbevaring af telefonnumre. Data og kundeindsigter giver værdi hele vejen rundt i organisationen. Her er 4 eksempler på mulighederne i Microsoft Dynamics 365 CRM.
Undgå de typiske CRM-faldgruber og få succes med jeres salgsarbejde
For meget fokus på teknik add
Når fokus er på teknik fremfor brugerne, drukner medarbejderne i de mange muligheder.
Vi sikrer at medarbejderne bliver hørt, sætter fokus på brugernes behov.
Rapportering stjæler fokus add
Når fokus er på ledelsens rapporteringsønsker, i stedet for at understøtte salgs- og servicemedarbejdernes arbejdsprocesser, drukner sælgere ofte i for mange registreringer.
Vi sætter fokus på det faktiske behov for rapportering og skaber en kobling til sælgernes hverdag.
Manglende fokus på Master Data add
Hvis der aldrig kommer styr på Master Data, og tilmed bliver sparret på integrationer. Sker det ofte at data skal opdateres flere steder.
Ved at få styr på Master Data, hjælper vi med, at give sælgerne en effektiv hverdag.
For mange nye funktioner på én gang add
Hvis organisationen har 'forspist sig' og taget for mange nye funktioner i brug samtidig, bliver dette uoverskueligt for medarbejderne. Derved bliver de nye løsninger ikke forankret ordentligt i organisationen.
Ved at skabe en trinvis implementering, som f.eks. hos Fayard, sikrer vi, at løsningen bliver forankret i organisationen og bliver en fast del af medarbejdernes hverdag.