Dynamics 365 Marketing

Med et intuitivt marketing-modul koblet direkte på Dynamics 365 Sales, er I tættere på styrkede relationer og brandvarme leads

 

Har I ambitioner? 

Marketing-data er klar til næste niveau – og kunderne forventer det! 

I den moderne virksomhed automatiseres marketingfunktionerne med målrettede budskaber der skaber både leads og nurturing. Det gør Marketing til en struktureret data-platform og forretningsbeslutningerne kan baseres på reelle kundeindsigter. 

 

Marketing er det nye Salg

Med segmenterede data fra CRM-systemet, bliver det enkelt at holde kundekontakten relevant og tilgå kunderne med præcis den stemme, der passer ind i købsprocessen - og når CRM igen beriges med data om brugernes interaktioner, så får I det bedste analytiske grundlag for at skabe konverterende kundeoplevelser. 

Kort sagt: Bliv skarpere på kunde-data og udnyt den bedre, med et automatiserende Marketing-modul.

Fordele ved samlede data 

Data går begge veje og beriger jeres Dynamics 365 CRM med intelligent og datadrevet interaktion med jeres kunder. Med et marketing-modul, direkte koblet på jeres Microsoft-system, holder I data samlet og I får adgang til en række intelligente funktioner i interaktionen med bla. CRM-data, SoMe, Teams og brugerdefinerede funktioner. ​En teknologi der er intuitiv i anvendelsen og som i høj grad holder kunderejsen helt relevant - og skaber det bedste engagement med jeres kunder. 

Skab varme leads

Skab nemt kundetilpassede e-mail flows med automatisering af budskaber, hele vejen igennem købsprocessen. Det motiverer og skaber langt mere relevante leads til salgsafdelingen, mens også kundeservice når et andet niveau med engagerende budskaber. 

 

Mød kundernes forventninger

Med fuld integration til jeres data i Dynamics 365 CRM, kan der segmenteres og personaliseres ud fra kendte interesser og tidligere interaktioner med kunden. På den måde styrkes loyaliteten med budskaber, der er aktuelle og relevante for kundens fase i købsprocessen.

 

 

Samlede data

Når alt holdes samlet i samme system, beriges data begge veje. Derved trækkes kundeinfo og købshistorik fra CRM-systemet, mens der fra analyserne i marketing-modulet kan suppleres med udvidet data på interesser og interaktioner. 

 

 

Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data. 

  • Sender I ofte e-mails til kunderne?
  • Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
  • Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
  • Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
  • Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?

Se med i webinaret 'Marketing er det nye salg' her

keyboard_arrow_up