Dynamics 365 Marketing
Med et intuitivt marketing-modul koblet direkte på Dynamics 365 Sales, er I tættere på styrkede relationer og brandvarme leads
Har I ambitioner?
Marketing-data er klar til næste niveau – og kunderne forventer det!
I den moderne virksomhed automatiseres marketingfunktionerne med målrettede budskaber der skaber både leads og nurturing. Det gør Marketing til en struktureret data-platform og forretningsbeslutningerne kan baseres på reelle kundeindsigter.
Marketing er det nye Salg
Med segmenterede data fra CRM-systemet, bliver det enkelt at holde kundekontakten relevant og tilgå kunderne med præcis den stemme, der passer ind i købsprocessen - og når CRM igen beriges med data om brugernes interaktioner, så får I det bedste analytiske grundlag for at skabe konverterende kundeoplevelser.
Kort sagt: Bliv skarpere på kunde-data og udnyt den bedre, med et automatiserende Marketing-modul.
Fordele ved samlede data
Data går begge veje og beriger jeres Dynamics 365 CRM med intelligent og datadrevet interaktion med jeres kunder. Med et marketing-modul, direkte koblet på jeres Microsoft-system, holder I data samlet og I får adgang til en række intelligente funktioner i interaktionen med bla. CRM-data, SoMe, Teams og brugerdefinerede funktioner. En teknologi der er intuitiv i anvendelsen og som i høj grad holder kunderejsen helt relevant - og skaber det bedste engagement med jeres kunder.
Har I brug for et marketing-modul og for at udsende budskaber til segmenterede målgrupper? Se i tjeklisten herunder om I kan svare ja til flere af disse parametre - for så vil et marketing-modul helt klart give værdi for jeres forretning og for jeres CRM-data.
- Sender I ofte e-mails til kunderne?
- Har I mange hundrede kontaktpersoner registreret i CRM?
- Arbejder I med adskillige segmenter og kundegrupperinger?
- Anvender I data til og fra kunderne i CRM og øvrige systemer?
- Har I allokerede interne ressourcer til hhv. opsætning og drift af CRM og marketing-modulet?