Dynamics 365 Field Service

 

Bedre planlægning. Fuldt overblik over serviceopgaver.

Dynamics 365 Field Service er systemet, der hjælper jer med at drive en mere effektiv og profitabel serviceafdeling. Med Field Service kan I styre tidsplaner og optimere serviceopkaldsopgaver, ruter og planlægning. I har samtidig fuldt overblik over kundens udstyr via Customer Assets, hvor I kan se kundens historik, lokationer samt de maskiner og dele, I yder service på. Kort sagt er dette den komplette serviceløsning.

 

Hurtigt og nemt i gang
- med Our D9A Kickstart for Sales

Vi har gjort det enkelt at implementere Field Service med jeres øvrige forretningssystemer. Med vores Our D9A Kickstart for Sales, har vi samlet alle de relevante funktioner i en køreklar løsning, der får jer hurtigt og nemt i gang med Field Service - tilpasset netop jeres branche. 

 

 

Guldager

"9altitudes kunne som de eneste vise os referencer.
Samtidigt turde de stå på mål for, at Dynamics 365 Field Service var den bedste løsning for os. Og det fik de ret i." 

Claus Christian Torbøl, CEO

Se hele casen

Optimer teknikernes hverdag
- til gavn for dig og dine kunder

Med Field Service til Dynamics 365 skaber I overblik og optimerer planlægningen af indkomne- og gentagne servicebesøg.
Her er 4 fordele med Microsoft Dynamics 365 Field Service:

 

Kunden ...

... får en bedre oplevelse af din service, fordi der er styr på aftaler, tidsregistreringer, fakturering og kundeoplysninger. Problemer bliver løst, før de opstår.

Serviceteknikeren ...

... får en nemmere og mere effektiv hverdag, fordi tiden bliver udnyttet bedre, kunderuten bliver beregnet automatisk, og systemet er fuldt opdateret med kundens udstyr.

Økonomichefen ...

... kan fakturere hurtigere med korrekt time- og materialeforbrug. Teknikerne får nemlig fakturagrundlaget godkendt ude hos kunden efter servicebesøget er gennemført.  

Lagerchefen ... 

... kan altid se en opdateret og korrekt lagerstatus, fordi serviceteknikeren registrerer materialeforbruget ude hos kunderne.  

Skal der mere til?

Field Service i Microsoft Dynamics 365 er et standardsystem, som bliver anvendt på tværs af brancher, hvor der ydes teknisk service på maskiner, udstyr og anlæg.
9altitudes har implementeret Field Service-løsninger i mange forskellige typer virksomheder. Vi har derfor udviklet en række tillægsmoduler, der øger både værdi og udnyttelse af en Dynamics 365 Field Service-løsning. Vores branchemoduler udgør et værdifuldt tillæg til standardfunktionerne i Field Service fra Microsoft.

Få overblik over tillægsmodulerne

Dynamics 365 Field Service håndterer alt hvad en serviceforretning har brug for:

  • Automatiserer arbejdsordrer og optimerer servicebesøg
  • Giver overblik over kundens udstyr i én samlet og opdateret database
  • Centraliserer planlægning og håndtering af serviceaftaler i ét system
  • Kender historikken på kunden, så I kan yde en bedre rådgivning
  • Udnytter kapacitet og ressourcer, så I kan fakturere flere servicetimer.

Kontakt os 

Bedre planlægning skaber et større overskud - også på bundlinjen:

Effektive servicemedarbejdere med højere faktureringsgrad

tools-box-1

Konkurrencemæssig fordel - kunderne værdsætter overblik og historik

business-contract-handshake-sign

En mere profitabel service-afdeling

accounting-document

keyboard_arrow_up