Dynamics 365 Customer Service

Giv en bedre kundeoplevelse og styrk kunderelationen for gode kundeoplevelser er god forretning

 

Får I grebet alle kundehenvendelser?

Med Dynamics 365 Customer Service holder kundecenteret overblikket over alle kundehenvendelser. Herunder generelle spørgsmål, support, teknisk support, reklamationer og mere til. Det sikrer, at alle henvendelser registreres, håndteres og følges til døren, så hver enkelt kunde får en god oplevelse.

Ved at have overblik over tidligere henvendelser - og tiden brugt på dem - kan I anvende data til at udvikle produkter og forretning - og effektivisere kundeservicen.

Intern og ekstern service med Dynamics 365 Customer Service

"Vores teknikere er vores største asset og
dem skal vi sørge for at servicere bedst muligt
- så de kan servicere vores kunder bedst muligt."

Søren Hansen, CEO, Bentax

Læs mere om digitaliseringen ved Bentax

Lad D365 Customer Service understøtte din forretning


Det er 5 gange dyrere at skaffe en ny kunde end at fastholde en eksisterende. Giver du en ekstraordinær kundeoplevelse?

Giv dine kundeservice medarbejdere overblikket over hver eneste kunde, direkte på skærmen, så de kan give en mere professionel kundeservice.

Med Dynamics 365 for Cusomer Service får dine medarbejdere overblikket over alle kunders forespørgsler, som bl.a. produktspørgsmål, reklamationer og hotline sager. Så er alle klædt på til at yde en god service. Og med vores integration til jeres øvrige forretningssystemer sikrer vi at dine medarbejdere har de rette data til rådighed - lige ved hånden.

Tag en snak med os om Dynamics 365 Customer Service

Fordelene ved Customer Service:

Effektive medarbejdere med fælles datagrundlag

business-deal-cash-1

Konkurrencemæssig fordel - kunderne elsker god service

love-heart-hands-hold-2

keyboard_arrow_up