Fragtintegration

Gør forsendelsesprocesser nemmere
og forbind dit lager til alle dine transportører

Er det enkelt at håndtere forsendelser og returpakker?

Digitalisering af forsendelsesprocesserne giver værdi hele vejen rundt. Både i håndteringen, i fejlmargin, i kundetilfredsheden og på bundlinjen. Derfor tilbyder vi fragtintegration med de førende udbydere - direkte til Dynamics 365 Business Central. Så er alle behov dækket ind, når der skal vælges den rette løsning til digitalisering af fragtprocesser. 

Produktions- og handelsvirksomheder har forskellige behov for dataopsamling, sporing, kommunikation og dokumenthåndtering, når det kommer til fragt. Vi arbejder næsten udelukkende i jeres branche og har tilpasset løsningerne, så de matcher jeres arbejdsgange. På den måde gør vi det nemt for jer, at gøre det nemt for kunderne. 

 

 

 

Hvilken løsning passer til din virksomhed?

Med flere forskellige moduler til fragthåndtering, vil der altid være en, der passer til din produktions- eller handelsvirksomhed. Se mere om udvalgte moduler heunder: 

Nshift

Nshift (Tidl. Consignor og Unifaun) håndterer flere millioner forsendelser om året og giver adgang til verdens største leverandørbibliotek.

Platformen understøtter din leveringsproces ved at gøre forsendelser nemmere, hurtigere og billigere - fuldt integreret med Dynamics Business Central og alle jeres data om kunder og ordrer.

Læs mere om Nshift >

Webshipper

Med nem integration til din webshop er Webshipper tidsbesparende og enkel at anvende mod alle jeres foretrukne transportører. Simpel håndtering og automatiserede processer.

Med fuld integration til Dynamics Business Central, sikres de korrekte data igennem hele processen - og sparer jer tid og minimerer fejl. 

Læs mere om Webshipper >

Der er mange fordele ved en digital fragtløsning

  • Alt i ét system
  • Sporing af data hele vejen
  • Stort udvalg af transportører
  • Holder styr på de vigtige dokumenter
  • Automatisering af processer og kommunikation
  • Enkel håndtering af returvarer for dig og din kunde
  • Indblik og overblik med fuld statistik af alle data og budgetter

shipment-star

”Vi tilbyder i dag vores egne produkter.
Derfor er vi i gang med at integrere Business Central med webshop og fragtmodul.
Derudover er der skabt integration til én af vores største leverandører,
som tidligere ikke var muligt. Så nu kan vi skalere onlineforretningen,
uanset hvor hurtigt, det kommer til at gå.”

Jesper Hansen, COO og CFO i LIK A/S

Se hvordan vi gjorde 

 

Automatiseret flow - begge veje

Arbejd effektivt med et system, der skaber fragtbreve, direkte fra salgsordre-linjer - og som automatisk opretter leveringsadresse, vægt og øvrig vigtig information på fragtbrevet.

Når fragtbrevet sendes til transportøren, styrer modulet selv den foretrukne kommunikation med de forskellige transportører. Farligt gods og returpaller m.v. er ligeledes en integreret del af forsendelsesområdet.

Dataopsamling tilbage til Business Central foregår også helt enkelt, så I sikrer at eksempelvis fragtpris og sporingsinformationer registreres på salgsordren.  

keyboard_arrow_up